Harry Potter | En Bilindik Film Müzikleri

Harry Potter Film Müzikleri

Büyük bir sempati ile takip ettiğimiz ve tüm bölümlerini büyük bir heyecan ile izlediğimiz Harry Potter filminin içerisinde kullanılan aksiyon, heyecan, dram sahnelerinde dinletilen müzikleri
sizler için derledim. Aşağıdaki spotify linklerinden
dinleyebilirsiniz.






                                    1-) Aunt Marge's Waltz 








                       



                                  2-) Harry Potter in 99 Seconds















                                    3-) The Sorcerer's Stone














                               4-) The Order Of The Phoenix 













müzikler hakkında çok fazla bilgiye sahip değilim bu yüzden sade bir şekilde yayınladım umarım işinize yaramıştır.









Share on Google Plus

Hakkında Jaemor

Merhaba Ben Ege. İzmirde yaşıyorum henüz öğrenciyim ve Bu siteyi açmaktaki amacım insanlara edindiğim bilgileri, tecrübeleri aktarmak bundan onlarında faydalanmasını sağlamaktı. onun dışında sıcak bir ortam hazırlamaya çalıştım gerek sitenin dizaynı olsun gerekse yazıların anlaşılırlığı inşallah faydalı bir şeyler sunuyorumdur sizlere ki sunuyorsam ne mutlu bana.
    Blogger Comment

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için çok değerli.
yaptığınız yorumları maalesef anında yayınlayamıyoruz. Öncesinde gözden geçirmemiz gerekiyor ama merak etmeyin hakaret içeren bir yorum yoksa eleştirel dahi olsa yorumunuz gösterilecektir.