AdSense | Bundan Önceki Onaylanmış Hesabınızı Kapatın | Uyarısı Çözümü

AdSense Onaylanmış Başka Bir Hesap Uyarısı


  • Hesabımı Kapattım Ancak Yinede Olmuyor ?
  • Ne Yapmam Gerekiyor ?
  • AdSense Hesabımı Nasıl Onaylatırım ?

Siz de benim gibi yapıp AdSense 2 farklı hesap ile onay isteği gönderdiyseniz eğer. AdSense sizden 1 hesabınızı kapatmanızı isteyecektir. Çünkü sadece 1 hesap ile onay isteği gönderebiliyorsunuz. Peki önceki hesabınızı sildiniz sadece bir hesap kaldı. Tüm sorunları tamamladım seçeneğine tıklıyorum ve bir kaç saat içerisinde tekrar aynı hatayı alıyorum. Ne yapmalıyım ?
Böyle bir hatayı almaktaki sebebiniz öncelikle bu kaldırdığınız hesabınız ile farklı cihazlarda oturum açtıysanız ve hala Google veri tabanında kayıtlı ise aynı hatayı almaya devam edersiniz. Peki bu konuda ne yapabilirim ? Eğer telefonunuzda bu sildiğiniz hesap önceden kayıtlıysa onuda telefonunuzdan kaldırmanız gerekecek. Şöyle

  1. AYARLAR sekmesine girin
  2. Bu sekmeden HESAPLAR'a girin
  3. Daha sonra GOOGLE seçeneğine tıklayın

Karşınıza o güne kadar telefonunuzda kaç hesap ile oturum açtığınızı göreceksiniz bu sekmeden normalde kaldırdığınız hesabı bulun ve cihazdan'da kaldırın. Sonucunda işleminiz tamamlanacaktır. Ve rahatlıkla AdSense hesabınızın onaylanmasını bekleyebilirsiniz. 

AdSense Nasıl Onaylatırım

Hesabınızı onaylatmak için SEO ayarlarına dikkat etmeniz gerekir
bana göre en önemliside SiteMap ayarıdır bu ayarı yapıp üstüne ortalama olarak 35-50 yazı yazdığınızda muhtemelen sitenizin onaylanması gerekir. Ancak sitenizde Google'nin istemeyeceği türden içerikler olamaz ( +18 )
Avrupa Birliği çerez uyarısı alıyorsanız bunun kodunu size vereceğim. Bu vereceğim kodu Blogger menüsü / Yerleşim / HTML JavaScrip  Dosyasının içerisine yapıştırın. Bu kodun her zaman ekrana gözükeni de var ancak size sadece bir kere görünenden vereceğim. Bunu yapınca artık siteniz hazır olacaktır. Ha birde makale içerisinde önemli gördüğünüz kelimeleri kalın yazınız ki Google Arama motorunda yazınızın bulunması kolay olsun. Ayrıca link koymak ta bir o kadar önemli.  


Share on Google Plus

Hakkında Jaemor

Merhaba Ben Ege. İzmirde yaşıyorum henüz öğrenciyim ve Bu siteyi açmaktaki amacım insanlara edindiğim bilgileri, tecrübeleri aktarmak bundan onlarında faydalanmasını sağlamaktı. onun dışında sıcak bir ortam hazırlamaya çalıştım gerek sitenin dizaynı olsun gerekse yazıların anlaşılırlığı inşallah faydalı bir şeyler sunuyorumdur sizlere ki sunuyorsam ne mutlu bana.
    Blogger Comment

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için çok değerli.
yaptığınız yorumları maalesef anında yayınlayamıyoruz. Öncesinde gözden geçirmemiz gerekiyor ama merak etmeyin hakaret içeren bir yorum yoksa eleştirel dahi olsa yorumunuz gösterilecektir.