Blogger | Tema Nasıl Türkçeye Çevirilir ?



















            Temayı Türkçeleştirmek           



 *   Temam ingilizce nasıl türkçeye çeviririm ?

 *    yabancı menüyü türkçeleştirmek

 *    kendinden gelen açılır menüyü nasıl kaldırırım.

    Her şeyi alttaki videomda anlattım zaten ancak yazıyla'da anlatıyım. 
    öncelikle her tema aynı değil biliyorum bunların Türkçeye çevirme işlemleri temalara göre farklılık gösterebiliyor. Ben elimden geldiğince zor bir tema seçip bunu Türkçeye çevirdim. Peki nasıl yapıyoruz ?

     1-)    Blogger menüsünden TEMA seçeneğine tıkla

     2-)    Bu sekmede HTML DÜZENLE bölümüne giriyoruz
    Ve HTML boşluğuna tıklayıp CTRL + F yapıyoruz

     3-)    Sağ üstte çıkan yazı baloncuğuna İngilizce olan menü isimini yazıyoruz
    Örnek: Menu1 gibi

     4-)    Menu1'i bulduktan sonra buna istediğiniz ismi verebilirsiniz.

     5-)    Sağ tarafındaki ``#`` 'in içerisine link yapıştırarak menünüze link atayabilirsiniz.

      Tabii videoda sadece menüyü Türkçeleştirmekle kalmıyoruz. alt kısımdan videomuza ulaşabilirsiniz. eğer yazımız yararlı olmuşsa makalenin altına yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz.


                         İlgili Videomuz                     







      Share on Google Plus

      Hakkında Jaemor

      Merhaba Ben Ege. İzmirde yaşıyorum henüz öğrenciyim ve Bu siteyi açmaktaki amacım insanlara edindiğim bilgileri, tecrübeleri aktarmak bundan onlarında faydalanmasını sağlamaktı. onun dışında sıcak bir ortam hazırlamaya çalıştım gerek sitenin dizaynı olsun gerekse yazıların anlaşılırlığı inşallah faydalı bir şeyler sunuyorumdur sizlere ki sunuyorsam ne mutlu bana.
        Blogger Comment

      0 yorum:

      Yorum Gönder

      Yorumlarınız bizim için çok değerli.
      yaptığınız yorumları maalesef anında yayınlayamıyoruz. Öncesinde gözden geçirmemiz gerekiyor ama merak etmeyin hakaret içeren bir yorum yoksa eleştirel dahi olsa yorumunuz gösterilecektir.