Youtube | Youtuberler Ne Kadar Kazanıyor | Kaç İzlenme Ne Kadar Ediyor

herkes tarafından merak edilen bir konu aslında bu ve hesaplanması gerçekten çok kolaymış. Bir Youtuber olmadığım için bu sistemin nasıl işlediğini bilmiyordum öğrendiğimde gerçekten şaşırdım ve ilk önce ne yaptım tahmin edin. Tabii ki'de Enes Batur ne kadar kazanıyor diye baktım hani diyor ya aylık 4.500 TL kazanıyorum diye sorarlar çocuk'mu kandırıyorsun diye aslında doğru çocuk kandırıyor. ben söylemeyeyim ne kadar kazandığını siz hesaplayın. Youtuber'ler her 1 Milyon izlenmede 1000 TL kazanıyorlar Enes Baturun Zaten günlük attığı videolar 2 Milyon kadar izlendiği için 4.500 TL hikayesinin yalan olduğu ortaya çıkıyor. Social Blade verilerinden aylık izlenmesine bakabilirsiniz. günde 5 video atan ve her attığı video da 50 Bin izlenen birisi'de günlük 250 TL kazanıyor ve bu da aylık 7500 TL yapıyor. Böyle yapan kanalları'da tanıyorum. Severek takip ediyorum bu parayı kazana bilmek için günde 5 video atmaları gerekirken bazı insanlar bu paranın kat ve katını sadece 1 video çekerek kazanıyor.


Bunun gibi daha bir çok Youtuber çok uçuk rakamlar kazanıyorlar. Tabi bu parayı hak eden var etmeyen var size takip ettiğim bir kanaldan bahsedeyim tabi bunu okuduğunuzda belki çok daha iyi yerlere gelmiş olabilir ancak şu anlık hak ettiği konumda değil maalesef. Adı Teneke Kafalar çok hoş ve sempatik bir adam. Eğlenceli videolar çekiyor. genellikle Pubg, Fortnite'de yaptığı troller ile tanınıyor. Yaptığı montajlar olsun oyun içindeki halleri olsun mükemmel bir video ortaya koyuyor. Böyle hak eden ancak hak ettiğini alamayan adamları gördükçe üzülüyorum. bunun için paylaşmak istedim. 
Share on Google Plus

Hakkında Jaemor

Merhaba Ben Ege. İzmirde yaşıyorum henüz öğrenciyim ve Bu siteyi açmaktaki amacım insanlara edindiğim bilgileri, tecrübeleri aktarmak bundan onlarında faydalanmasını sağlamaktı. onun dışında sıcak bir ortam hazırlamaya çalıştım gerek sitenin dizaynı olsun gerekse yazıların anlaşılırlığı inşallah faydalı bir şeyler sunuyorumdur sizlere ki sunuyorsam ne mutlu bana.
    Blogger Comment

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için çok değerli.
yaptığınız yorumları maalesef anında yayınlayamıyoruz. Öncesinde gözden geçirmemiz gerekiyor ama merak etmeyin hakaret içeren bir yorum yoksa eleştirel dahi olsa yorumunuz gösterilecektir.