E Okul VBS | Cilt Numarası Hatası | Sebebi Nedir ?

Cilt Numarası Nedir



E-Okul VBS'ye neden giriş yapamıyorum ?
Cilt Numaramı Neden Kabul Etmiyor ?
Aile Sıra Numaram'mı Değişti ? 

E-Okul VBS'de bir türlü not bilgilerim seçeneğine giriş yapamıyoruz maalesef bunun sebebi cilt numaramızın yanlış olduğunu söylemesi. Ancak nasıl olur kimliğimde'ki numaranın aynısını yazıyorum nasıl yanlış olabilir ki. Kafayı yemek üzereyim lütfen yardım edin.

Tamam dur sakin ol öncelikle çözüm çok basit. Zaten eğer yeni kimlik kartına sahipsen böyle bir sıkıntın olmayacaktır. peki eski kimlik kartını kullanıyorum ve yeni kimlik almak içinde şu anlık erken peki neden oluyor bu. Neden kabul etmiyor. ?

Öncelikle eğer bulunduğunuz bölge önceden bir Köy, Kasaba ise ve İlçeye yada İlçe de aynı şekilde İl'e  bağlandıysa
tüm cilt ve aile sıra numaraları değişir bunun sebebini bilmiyorum elinizde bulunan fiziki kartlarda eski cilt numaraları yazılı kalır. Ancak bunlar elektronik ortamda otomatik olarak güncellenir. Eğer güncel cilt numaranızı veya aile sıra numaranızı öğrenmek istiyorsanız. E-Devlet Kapısına giriş yapabilirsiniz buradan güncel bilgilerinize ulaşabilirsiniz. Ve göreceksiniz ki elinizde bulunan fiziki karttaki numara ile E-Devlet'deki farklı. Dediğim gibi yeni kimliklerde bu gibi sıkıntılar şu anlık yok ancak bu gibi olaylar tekrar yaşanırsa cilt ve aile sıra numaraları tekrardan değiştirilebilir. Yani bilmenizde fayda var.


       
  <== Tıkla Ve Gir


E-Devlet'e Nasıl Giriş Yapılır ?

E-Devlet kapısına giriş yapabilmek için benim bildiğim 2 yol var

  • PTT Şubelerinden 1 veya 2 Liraya şifre alabilirsiniz. 
  • Eğer Ziraat Bank kullanıcısı iseniz Ziraat Bank bilgileri ile giriş yapabilirsiniz.
bu yöntemler aracılığıyla giriş yapabilir, kimlik bilgilerinizi öğrenebilir, trafik borçları ile ilgili bilgiler edinebilir ve Aile soy ağacınıza bakabilirsiniz. Tabi bunun gibi daha bir çok özelliği'de var  







Share on Google Plus

Hakkında Jaemor

Merhaba Ben Ege. İzmirde yaşıyorum henüz öğrenciyim ve Bu siteyi açmaktaki amacım insanlara edindiğim bilgileri, tecrübeleri aktarmak bundan onlarında faydalanmasını sağlamaktı. onun dışında sıcak bir ortam hazırlamaya çalıştım gerek sitenin dizaynı olsun gerekse yazıların anlaşılırlığı inşallah faydalı bir şeyler sunuyorumdur sizlere ki sunuyorsam ne mutlu bana.
    Blogger Comment

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için çok değerli.
yaptığınız yorumları maalesef anında yayınlayamıyoruz. Öncesinde gözden geçirmemiz gerekiyor ama merak etmeyin hakaret içeren bir yorum yoksa eleştirel dahi olsa yorumunuz gösterilecektir.