Blogger | Yazılarımda Resim Çıkmıyor | Sebebi Nedir ?

Blogger Fotoğraf Gözükmeme Hatası


  • Ana Sayfamda Neden Yazılarımın Fotoğrafları Gözükmüyor ?
  • Yüklediğim Fotoğrafta'mı Sıkıntı Var Acaba ?
  • Fotoğrafın Boyutu ile mi Alakalı Bir Sıkıntı ?


Merhaba bu yazıda yapılan yanlışlardan bahsedeceğim bu yanlışı yapanlardan biride bendim ve bu konu ile alakalı çözüm aradığımda'da bulamayınca kaderime kabullendim ancak bir gün yazıma video eklerken üst kısımdaki fotoğraf ekle sekmesi takıldı. Dedim acaba fotoğraflarımı bu sekmeden yüklesem aynı sıkıntı devam eder'mi Bu yazıyı bu olayı keşfettikten tam 5 yazı sonra yazıyorum ilk 5 yazı acaba aynı hatayı alacakmıyım diye denemeydi ve baktım ki hala hata yok bu konuyu sizin ile'de paylaşayım dedim. dediğim gibi yapmanız gereken tüm fotoğraflarınızı, yazı ile ilgili içeriklerinizi makale oluşturma bölümünde bulunan üst kısımdaki sekmeler'den halletmeye çalışın.







Sürükle bırak yöntemi ile yapıyorsanız vaz geçin bu işten çünkü fotoğraflarınızın site tarafından tam olarak okunmama sıkıntısı var bu yüzden bu makaleyi yazıyorum. Ben yaptım siz yapmayın geri de döndüremiyorum bu arada fotoğrafı silip geriye üst sekmeden yüklemek işe yaramıyor DENEDİM :) 



İyi Fotoğraf Seçimi Ne Kazandırır ?


iyi bir fotoğraf seçmek okuyucunun ilgisini çeker. Konuya çok bağlı kalmak zorunda değilsiniz sonuçta sizin yapmanız gereken okuyucunun ilgisini çekip yazdığınız makaleyi onlara okutmak. Genellikle insanlara zor gelir okumak bu işin videolu anlatımını bulup dinleyerek uygulamak daha kolaydır. Ancak biliyorsunuz ki video oynatım sitelerinde'de en önemli faktör izleyicinin dikkatini çekmektir bu yüzden kapak fotoğraflarına özen gösterilir. Böylece ClickBait dediğimiz olay ortaya çıkmıştır. Sitelerde'de ClickBait yapın demiyorum sadece eğer Edit yeteneğiniz var ise fotoğraf üzerinde 1-2 oynama yaparak çok daha ilgi çekici hale getirebilirsiniz. Ki benim böyle bir yeteneğim yok maalesef. Bu yüzden paint style devam ediyoruz. 



Umarım yardımcı olabilmişimdir. Okuyup o değerli zamanınızdan vakit ayırdığınız için teşekkür ederim. Saygılar





Share on Google Plus

Hakkında Jaemor

Merhaba Ben Ege. İzmirde yaşıyorum henüz öğrenciyim ve Bu siteyi açmaktaki amacım insanlara edindiğim bilgileri, tecrübeleri aktarmak bundan onlarında faydalanmasını sağlamaktı. onun dışında sıcak bir ortam hazırlamaya çalıştım gerek sitenin dizaynı olsun gerekse yazıların anlaşılırlığı inşallah faydalı bir şeyler sunuyorumdur sizlere ki sunuyorsam ne mutlu bana.
    Blogger Comment

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için çok değerli.
yaptığınız yorumları maalesef anında yayınlayamıyoruz. Öncesinde gözden geçirmemiz gerekiyor ama merak etmeyin hakaret içeren bir yorum yoksa eleştirel dahi olsa yorumunuz gösterilecektir.