League Of Legends 2019 Ping Sorununun %100 Çözümü

             ZyXEL Marka Modem Pişmanlıktır

Oyunlarımızı zehir eden şu ping'den en çok çekenlerden biriside Benim. Zamanında ne saç baş yolardım. O zamanlarda bu konuyu çok araştırdım ancak her blog'da bu sorun ile ilgili bilen bilmeyen herkes bir şeyler söylüyor. Ancak söyledikleri şeylerin çoğu bir yalan veya uydurma. Eğer bu konuda araştırma yaptıysanız. Wlan Optimizer'i duymuşsunuzdur bu uygulamanın artan pinglere çözüm olacağı söyleniyor. YALAN Kesinlikle olmuyor bu ping sorunu aslında çok uzağınızda değil, Modeminizden kaynaklanıyor ayrıca bu sorun genellikle TTnet'in verdiği ZyXEL Markalı modemlerden kaynaklanıyor. öncelikle nedenini anlatayım. Bu sorumsuz sağlayıcının dağıttığı modem sadece 3 mbps Download ev 0.50 mbps Upload'ı destekliyor ancak eğer normalde 16 mbps download almanız gerekiyorsa ve bu kadar düşük alıyorsanız. Büyük olasılıkla modeminiz desteklemiyordur.
ve bu Ping artışları'da bu sebepten kaynaklanıyor. Size tavsiyem çok değil 100TL Fiyat etiketiyle satılan TP Link Modemlerini öneririm. hem her ay verdiğiniz 70TL lik ücreti boşa vermiş olmazsınız.

Sorun hala devam ediyorsa ve modeminiz TP Link ise bu Wlan Optimizer zımbırtısını deneyebilirsiniz. ama devam edeceğini sanmam bizzat kendim denedim ve şu anda On numara 23 sabit ping ile oyunumu oynayabiliyorum.

                                            Mağaza

Ürünün fiyatına ve özelliklerine aşağıdaki ürün mağaza linkinden bakabilirsiniz.

Mağaza Girişi İçin ===>  HepsiBurada




NOT= Kesinlikle sponsorluk yoktur. sadece işinizi kolaylaştırmak amaçlanmıştır.
Share on Google Plus

Hakkında Jaemor

Merhaba Ben Ege. İzmirde yaşıyorum henüz öğrenciyim ve Bu siteyi açmaktaki amacım insanlara edindiğim bilgileri, tecrübeleri aktarmak bundan onlarında faydalanmasını sağlamaktı. onun dışında sıcak bir ortam hazırlamaya çalıştım gerek sitenin dizaynı olsun gerekse yazıların anlaşılırlığı inşallah faydalı bir şeyler sunuyorumdur sizlere ki sunuyorsam ne mutlu bana.
    Blogger Comment

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için çok değerli.
yaptığınız yorumları maalesef anında yayınlayamıyoruz. Öncesinde gözden geçirmemiz gerekiyor ama merak etmeyin hakaret içeren bir yorum yoksa eleştirel dahi olsa yorumunuz gösterilecektir.