Film | Yıldızlar Arası | Hakkında Fikir


Yıldızlar Arası | Fikir | Yorum


Filmi daha 10 gün önce izledim ve hayatımda izlediğim en uzun soluklu filmdi. Ara sahnelere çok fazla yer vermişler büyük olasılık ile bu yüzden bu kadar uzadı. Bu yazıda spoiler verilmeyecek merak etmeyin filmi daha sonra rahatlıkla izleyebilirsiniz. Filmi izlerken kesinlikle sıkılmadım. Gayet güzel bir filmdi. Ama size tavsiyem bu filmi sinema salonunda seyretmeniz evde veya iş yerinde ortam sebebiyle pek çekici gelmeyebilir. Filmde dünyada yaşanan kıtlık ve  bu kıtlık içerisinde hayatlarını sürdürmeye çalışan bir Aile var. Devamını da izleyerek görebilirsiniz. Final sahnesi tam olarak istediğim gibi sonuçlandı diyemem ama yinede idare ederdi. Pek anlam veremediğim bir bilinmezlik içerisinde bilinmezlik. Genel olarak film yorumlarına'da baktığımda herkes filmin çok uzun olduğundan yakınmış ama yinede beğendiklerini söylemişler bende bundan farklı bir şey söylemiyorum. Evet uzun gereksiz uzatmışlar ancak filmin o heyecanına o atmosferine kapılıp gidiyorsun. O sürenin nasıl geçtiğini anlamıyorsun. Filmin sonunu biraz da olsa kestire biliyor olmak üzücüydü yani aslında finalde bir bilinmezlik olsaydı, Dünyanın kurtulup kurtulamayacağını bilmeden saf bir şekilde izleyebilseydik bence sonu çok daha iyi olabilirdi. Filmin başındaki o sahne olmamış yani. İzleyenler anladı ne demek istediğimi. Bu film bana çok şey kattı diyebiliriz uzaydaki zaman algısının ne kadar farklı işlediğini öğretti bana. Doğruluğunu bilemem ancak kafamda fikir oluşmasını sağladı diyebilirim

                                               Fragman



Türkçe dublajı olması bir diğer hoşuma giden özelliklerden birisi kendi dilimizde böylesine efsanevi bir filmi izlemek izlerken anlamak çok hoş açıkçası. Fragmanında'da göreceğiniz üzere insanları aydınlatan, bilgi veren ve onları bazı konulara karşı duyarlı kılmaya iten mesajlar var. Şimdi ben sokaktan birini çevirip Murphy kanunu nedir bilirmisiniz diye sorsam büyük olasılık ile suratıma bön bön bakar. Belki bir kısmınız biliyor belkide bazılarınız bu filmde öğrendi bu bilgiyi. Her neyse çok gerekli bir bilgide değil aslında neden anlattıysam.



Her neyse söylenecek çok şey vardı ancak spoiler vermemeye çalıştım. Benim fikrim bu yönde sizde kendi fikirlerinizi aşağıdan yorum bırakabilirsiniz. Filmi izleyeceklere ayıp etmeden tabii ki'de

| EVCİLKAKTUS |
Share on Google Plus

Hakkında Jaemor

Merhaba Ben Ege. İzmirde yaşıyorum henüz öğrenciyim ve Bu siteyi açmaktaki amacım insanlara edindiğim bilgileri, tecrübeleri aktarmak bundan onlarında faydalanmasını sağlamaktı. onun dışında sıcak bir ortam hazırlamaya çalıştım gerek sitenin dizaynı olsun gerekse yazıların anlaşılırlığı inşallah faydalı bir şeyler sunuyorumdur sizlere ki sunuyorsam ne mutlu bana.
    Blogger Comment

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için çok değerli.
yaptığınız yorumları maalesef anında yayınlayamıyoruz. Öncesinde gözden geçirmemiz gerekiyor ama merak etmeyin hakaret içeren bir yorum yoksa eleştirel dahi olsa yorumunuz gösterilecektir.